Ja też się łudzę, że mam poprawiony (mam silnik CTHE), ale zanim nie zrobię 100k km to jest takie sobie gdybanie. Rekordziści mieli chyba rozrząd do wymiany po 15 czy 20k km...
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
podobno od maja 2010 już dawali poprawiony łańcuch, taki na jaki obecnie wymieniają, i jeszcze jedno odczucie które mi doskwiera: to zmniejszanie pojemności kosztem turbin itd,, to musi kiedyś nawalić, nie ma wałka. Ostatnio oglądałem Renault - jakiś model miastowo-suvowy - wielkość dosyć duża auta, waga również i wiecie co - ma silnik 0,9 l plus turbo. Myślałem że padnę ze śmiechu i podobno to fajnie jeździ. Do niedawna SC miał 0,9 i kiepsko jeździł a co dopiero teraz? Turbo jest ok ale moim zdaniem bez zmniejszania wielkości silnika, za duże siły tam są a przy tych gabarytach musi to być usterkowe. Ale to moje odczucie jako amatora jazdy. Pozdrawiam wszystkich szczęściarzy TSI co się skusili na reklamę silnika - media czynią cuda jednak. Sam idiota się nabrałem, hahhaha.
PS, rozrząd wymieniałem w Częstochowie u Marszałka.Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
Była:
Jest:
1) Octavia 1,4 TSI
jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKImoże będzie coś w gratisie
generalnie nie odpuszczaj :!:
btw
w którym ASO tak walczysz :?:
Komentarz
-
-
endrju, biorąc pod uwagę, że masz niecałe 50kkm przebiegu to taka wytrzymałość elementów jest średnio pocieszająca i choć w porównaniu z niektórymi producentami i tak zrobili jakiś tam ukłon w stronę klienta, to ja bym się jednak wkurzał
U mnie co prawda na razie cisza, samochód ma 16 miesięcy i nieco ponad 40kkm ale gdybym miał wymieniać taki rozrząd co 1-1.5 roku w tak promocyjnej cenie to ja pierdziele...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AndysZ informacji na forum wynika, że w 1.8 TSI wadliwe były napinacze łańcucha rozrządu
(są koledzy, których spotkała kolizja w silniku), oprócz tego, niektóre egzemplarze wykazują niesamowite zużycie (ubytki) oleju.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Andys napisał/a:
Z informacji na forum wynika, że w 1.8 TSI wadliwe były napinacze łańcucha rozrządu
Czyli to samo co w 1.4TSI?
Cytat:
(są koledzy, których spotkała kolizja w silniku), oprócz tego, niektóre egzemplarze wykazują niesamowite zużycie (ubytki) oleju.
Z tymi kolizjami to widzę, że "na bogato", bo w 1.4 TSI na forum nie było chyba takich przypadków? I weź tu zmień samochód na nowszy :roll:
Komentarz
-
-
Tadaa? Wyskoczyłeś z 2300 zł rok po zakończeniu gwarancji z malutkim przebiegiem i taka radość? No co Ty? Ja bym ich cisnął do bólu. Za tą kasę to do sądu mogłeś iść z nimi. Wszędzie trąbią, że na początku były problemy z rozrządem to raczej byś wygrał. Zrobili Cię na szaro jak w kawale. "Mamo, tato jestem w ciąży mówi 16 latka. Rodzice strach, szok. Ona na to. Żartowałam, nie zdałam do kolejnej klasy. Rodzice na to, uff co za ulga i radość w domu. Ciebie "wydymali" tak samo.
Komentarz
-
-
Witam.
Ostatnio robiliśmy kompletne rozrządy w dwóch Superbach 1.8 TSi z 2010r. z przebiegiem 110 tyś. W jednym brakowało 3 litry oleju w silniku, dzięki czemu obudowa łańcucha prawie się przetarła, a zęby na kole wałka korbowego prawie nie istniały.
W drugim olej był rzekomo pilnowany, a i tak obydwa łańcuchy były rozciągnięte i już niedługo szurałoby w nim. Najlepsze jest to, że części dostępne są tylko w serwisie, a jednak jest problem z napinaczami kolejnych poprawionych generacji.
Dodam, że forum nasze bardzo nam pomogło w diagnozie.Best ET=Steven Spielberg movie :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZ tymi kolizjami to widzę, że "na bogato", bo w 1.4 TSI na forum nie było chyba takich przypadków? I weź tu zmień samochód na nowszy :roll:
to ja już Ci mogę napisać, że było kilka o2fl/g6 - info od moich kolegów z ASO
btw
niejeden mądruś zostawił na stole w ASO około 20k za silnik bo miał problem wyłożyć 2.5k trochę wcześniejkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez NortheuszZ tymi kolizjami to widzę, że "na bogato", bo w 1.4 TSI na forum nie było chyba takich przypadków? I weź tu zmień samochód na nowszy :roll:
to ja już Ci mogę napisać, że było kilka o2fl/g6 - info od moich kolegów z ASO
btw
niejeden mądruś zostawił na stole w ASO około 20k za silnik bo miał problem wyłożyć 2.5k trochę wcześniejPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIniejeden mądruś zostawił na stole w ASO około 20k za silnik bo miał problem wyłożyć 2.5k trochę wcześniej
Czyli jeśli kupujesz silnik TSI to obowiązkowo 2,5k musi leżeć na dnie kieszeni w razie W - szkoda, że nie informowali o tym przy zakupie tego szitu..
Wyznacznikiem awaryjności jest śpiewka ASO, że oni nic nie wiedzą na temat problemów z rozrządem silników TSI :roll:Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej111Swoją drogą to nie wiem skąd Twoja fascynacja i zachwyt nad TSI skoro to takie gówno że codziennie trzeba nasłuchiwać czy przypadkiem coś nie dzwoni...
jak jeździsz samochodem to chyba jesteś na tyle świadomym kierowcą, że jak coś jest nie tak z szeroko rozumianym osprzętem silnika, to nie czekasz do momentu aż się wysra przecież? no chyba, że się mylę
ja dwa razy usłyszałem "nastawnik" pojechałem do ASO - wymiana na gwarancji na nowy
następnie kilka razy zagrało, podjechałem do ASO - wymiana na gwarancji łańcucha oraz napinacza na nowy
moja O2FL jest z 08.06.2010 a od 05.2010 miały być zmiany rozrządu - jak się okazało miałem "rozrząd" jeszcze z przed "liftu rozrządu"
a do czego zmierzam? do tego, że po wymianie JA czuję zdecydowaną poprawę :!:
jak śledzisz ten temat to dokładnie wszystko jest opisane, włącznie ze zdjęciami...
btw
fakt, nie kupiłbym drugi raz CAXA bo chcę albo 1.8TSI albo 2.0TSIkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Widzę że moje odczucia wobec skody nie są odosobnione. Cieszą się ci (ja też się cieszę) że w tym całej sprawie mogą odetchnąć z ulgą co do problemu. Ja się cieszę bo mam 2 lata gwarancji a i tak auto przed upływem tego okresu sprzedam a więc problem zniknął. Natomiast nie cieszę się że w ogóle ktokolwiek z nas musiał zapłacić za coś za co moim zdaniem nie powinien. Problem ten był również przedstawiony w TVN Turbo w tym lub zeszłym roku i gościu nie zgadzał się na zapłatę za usterkę i miał świętą rację. Tak naprawdę nie powinniśmy sobie nawzajem wytykać : "czy ja uważam tak, czy siak, czy mam akurat ja problem czy nie" tylko zebrać oficjalnie jakieś podpisy, nie wiem, coś wspólnie zrobić z tym, wynająć prawnika itd... Albo najlepiej zamiast drukować głupawe i tandetne naklejki klubowe (I love Skoda) na których ktoś kasę chce zarobić: opracować nowe, o takiej nazwie np: Dziękujemy Skodo - nigdy więcej TSI. I zrobić im ogólnopolską antyreklamę za to że w konia robią nas. Można też wysłać do TVN Turbo zbiorowy protest by przedstawili to szeroko na ekranie. Może chociaż Skoda zawstydziła by się i oficjalnie powiedziała : PRZEPRASZAMY
Chociaż wątpię by tak zrobiła bo by to było przynajmniej się do winy ale problem i tak po jakimś czasie się rozejdzie po kościach.
Uśmiechnąłem się jak ktoś z kolegów z ASO powiedział : że nasze forum pomogło im w diagnozie problemu. To mi wystarczy już bo ewidentnie wskazuje na oficjalny problem producenta.Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
Była:
Jest:
1) Octavia 1,4 TSI
jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis
Komentarz
-
-
Panowie (Panie w tym temacie chyba się nie wypowiadają): jeżeli z rozrządem jest (było) tak źle, to dotyczyło to nie tylko PL, ale wszystkich krajów Europy i Azji, na których rynkach sprzedawane były auta z silnikami CAXA. Może się mylę, ale nigdzie chyba nie podniesiono oficjalnie protestu p-ko polityce koncernu, w sprawie podejścia VW/Skody do napraw uszkodzeń układu rozrządu... Więc jakieś próby zrobienia tego u nas nie dadzą nic - polski rynek nie jest dla koncernu VW rynkiem, z którym trzeba się specjalnie liczyć. Najprawdopodobniej pozostaje nam liczyć na to, że w razie "W" koncern łaskawie zgodzi się na pokrycie części kosztów naprawy... A że takie podejście wku.wia - to inna sprawa. Zwłaszcza, gdy dotyczy wady, która powinna być niezaprzeczalnie uznana za wadę fabryczną.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Trochę gęsto się robi, to wpuszczę małe OT. Czekam już 3 tydzień na decyzję. Każdy pomyśli, że człowieka szlag trafia. A ja ... odkrywam uroki życia bez pojazdu. Śmigam środkami masowego transportu, widzę co dzieje się obok, jak zmienia się moje otoczenie, a co najważniejsze, średnio co dwa dni robię sobie ... reset w ulubionej knajpce. K... żyć nie umierać! Jakiś taki wyluzowany się porobiłem. Nie wiem tylko czy moja wątroba podziela mój optymizm :lol:2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
Komentarz